
For nylig mødte et par engagerede Osby- og Vilev'ere Dagbladet Roskilde på grundene i Viby sj. til en snak om fællesskaber og drømme for de fremtidige bofællesskaber.
Det kom der denne fine artikel ud af (som desværre er omfattet af en betalingsmur). En lille korrektion: der er ikke nogen, der har købt sig adgang og reserveret bolig. Det sker når designfællesskabet lanceres:) Her kan alle ansøge om at få medindflydelse på bofællesskaberne og selvfølgelig reservere en bolig.
MANGLER LINK TIL "LÆS INTERVIEWET HER"