
At få fællesskabet til at spire og lære hinanden at kende var én af intentionerne med besøget på tårnlegepladsen i Fælledparken søndag d. 13. september for interesserede Osby'ere. En gruppe friske voksne og børn mødte op med medbragte madpakker, termokander med kaffe, tæpper og snacks og så gik formiddagen ellers med at spore sig ind på hinanden, blive klogere på de fremmødtes motiver for at have interesse for Osby og dikke dikke med de herlige unger.
Stemningen blev hurtig let og hyggelig og selv store emner som livet som forælder til anbefalinger af podcasts blev vendt og diskuteret. En dejlig dag for Vibys potentielle nye beboere!