5ef9ba7f121360821c5b6a32_1.jpg
Beboer portrætter

Vilev'ere trodser regnvejr og tager de første spadestik til fællesskabet

29. Jun 2020

Søndag d. 28. juni mødtes en gruppe engagerede og nysgerrige Vilev'ere på grunden i Skousbo-området. Vilev'erne er ikke sådan til at slå ud! Trods regnvejr var humøret højt og der blev drukket kaffe, spist kage og diskuteret Vilev under paraplyerne på de medbragte havemøbler.

Arrangementet var planlagt af to kommende Vilev'ere; nemlig Jørgen og Susanne, der mødtes for første gang til den virtuelle workshop i slutningen af maj og her tog teten med at planlægge et fysisk arrangement, hvor de første Vilev'ere kunne møde hinanden og lægge de første grundsten til fællesskabet.

Der er planlagt flere arrangementer henover sommeren. Se mere her, hvis du er en af de nysgerrige!